Hulp bij het Huishouden
Diverse teams in omgeving Parkstad & Heuvelland
Werkveld | Thuiszorg |
Soort vacature | Hulp bij het huishouden |
Dienstverband | Intentie tot vast dienstverband |
Uren in de week | In overleg |
In het kort over ons
Ambulante Thuiszorg biedt met ruim 240 medewerkers zorg aan meer dan 1000 gezinnen in heel Zuid-Limburg, daar waar mensen zich thuis voelen. Steeds vaker kiezen mensen voor hulp bij het huishouden, verzorging of verpleging in de thuissituatie. Mensen willen zo lang mogelijk thuis blijven, ook wanneer zij veel zorg nodig hebben. Ambulante Thuiszorg is een zorgorganisatie waar zowel de cliënt als ook de medewerker altijd centraal staat. Wij bieden kwalitatief hoogstaande en vooral warme zorg en dat spreekt zich rond! Mensen weten ons hierdoor nog vaker te vinden.
Wat ga je doen?
Als Hulp in het Huishouden heb je bij ons een zeer gevarieerde baan. Je zorgt in eerste instantie voor een schoon en veilig huis, en ondersteunt daarmee in de huishouding. Het is daarnaast ook belangrijk dat je oog en oor hebt voor wat er verder speelt bij de cliënt, mensen hebben behoefte aan persoonlijke aandacht. Samen met de cliënt bepaal je welke taken je uitvoert.
Wat mag jij van ons verwachten?
- Wij bieden je bij aanvang een dienstverband aan voor de duur van één jaar met de intentie tot een vaste aanstelling.
- We zijn flexibel en denken met je mee, dit blijkt ook wanneer het gaat om je urenindeling. Als Hulp in het Huishouden wordt het aantal uren in overleg met jou vastgesteld. Dit regel je in samenspraak met je collega’s op kantoor en de cliënten. Voor ons staat voorop dat jij de juiste balans ervaart tussen werk en privé.
- Je wordt ingeschaald conform de CAO VVT, waarbij je verlof opbouwt en jaarlijks in de maand mei 8% vakantiegeld ontvangt. Dit alles naast een eindejaarsuitkering in de maand december.
- Community: vind collega’s via het systeem Nedap ONS, stuur hen een berichtje en je staat er nooit alleen voor.
Naast onze fijne arbeidsvoorwaarden is het bij Ambulante Thuiszorg bovenal prettig werken. Wij kennen korte lijnen, hebben veel voor elkaar over en kunnen daardoor ook altijd op elkaar rekenen.
En dat is nog niet alles!
Wil je verder groeien? Wij leiden jaarlijks een aantal medewerkers op tot o.a. de functie van gezinsverzorgende met een diploma helpende plus.
Wat verwachten wij van jou?
Wij stellen geen eisen aan een vooropleiding. Wat vinden we wel belangrijk? Wij werken met z’n allen dagelijks hard aan professionele zorg voor onze cliënten. Om als Hulp in het Huishouden bij ons van start te gaan is het belangrijk dat je graag met mensen omgaat, zelfstandig kunt werken, betrouwbaar bent en inzicht hebt in huishoudelijke taken. Het is fijn wanneer je enige ervaring uit de thuiszorg mee kunt brengen, maar dit is voor ons niet noodzakelijk. Het is wel noodzakelijk dat je beschikt over een eigen vervoersmiddel, in de stad is een scooter of fiets voldoende, daarbuiten heb je een auto nodig.
Wij zoeken jou. Heel simpel, omdat jij het verschil kunt maken voor onze cliënten.
Informatie | Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze recruiter Ankie Bazen via telefoonnummer 06–18211012. |
Mocht je gelijk willen solliciteren, stuur ons dan jouw motivatie en een CV aan sollicitaties@atzlimburg.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. |
Solliciteren
Organisatie | Ambulante Thuiszorg |
E‑mail | sollicitaties@atzlimburg.nl |
Adres | Jan Campertstraat 5, 6416 SG Heerlen |
Overig | Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. |
Contactpersoon naam | Ankie Bazen |
Contactpersoon functie | Recruiter Zorg & Welzijn |
Plaatsingsdatum | 30 oktober 2018 |
Sluitingsdatum | Permanent |